OM OS

hvem er vi?

Vi er et salgskontor i Aarhus med speciale i B2B-mødebooking beliggende i Åbyhøj. Vores skønne medarbejdere har en gennemsnitsalder på 35 år, og vi arbejder sammen som et hold.  

Mødebooking er hjertet af Ekstern Salg og vi tilbyder ikke bare endnu en mødebooking-service. Vi har en dybfølt passion for salg, mødebooking og relationer,. Vi sætter standarden for effektiv mødebooking i denne digitale tidsalder, hvor online synlighed og branding er afgørende og konkurrencen er intens.

Vi er oprigtig interesseret i dig og din virksomhed. Vores kære team arbejder derfor tæt sammen med dig, for at forstå dine specifikke behov og mål. Med en autentisk personlig salgsmentalitet, strategiske telemarketing, forskellige uddannelsesbaggrunde og kompetencer i bagagen er vi mere end bare ‘mødebooker’. Hos Ekstern Salg anvender vi topmoderne telemarketing strategier kombineret med en ‘jysk’ arbejdsmoral, hvilket sikrer maksimal leadgenerering. Vores virksomhedsgennemgang er ikke bare en rutine, men en dybdegående analyse, som sikrer at vi fuldt ud forstår din virksomheds kerneværdier og markedsposition.

Vores ekspertise inden for B2B-mødebooking og kundekonvertering sikrer, at du ikke kun får møder, men møder, der omsættes til reelle forretningsmuligheder. Derudover er vi er opmærksomme og forstår vigtigheden af, at skabe meningsfulde forbindelser mellem din virksomhed og potentielle kunder, så du trygt kan overlade os ansvaret.

Engagementet stopper hos os ikke ved bookingen. Fra lead-nurturing til salgsoptimering er vi med dig på hvert trin af vejen, som din strategiske partner i vækst – fordi i sidste ende handler det ikke kun om at booke møder – det handler om at skabe varige relationer, der driver forretningsvækst. 

IMG_20240815_123959

Vores historie

Vi gør opsøgende salg til en leg.

Grundstenen til Ekstern Salg, var ønsket om at ændre opfattelsen af mødebookingbranchen, hvor kerneområderne for virksomheden er kvalitet, seriøsitet samt respekt for kunderne, men også for sig selv. Ekstern Salg ApS er en virksomhed der hjælper B2B-kunder med at skabe vækst og udvikling gennem opsøgende salg og professionel mødebooking. Med fokus på salg og marketing inden for brancher som IT, software, rådgivning, kurser, rekruttering, bæredygtige løsninger mfl. fungerer Ekstern Salg som en agil og skalerbar ekstern salgsafdeling for sine kunder.

Ekstern Salg ApS blev først stiftet af Brit Røjkjær i 2020 og dermed startede sin historie i Holstebro. I takt med at virksomheden voksede blev Ekstern Salg Aarhus grundlagt, og er den dag i dag ejet og drevet af Henrik Rasmussen & Thomas Hansen.
Henrik og Thomas arbejder med en god jysk arbejdsmoral, og et stort fokus på at skabe en sund virksomhedskultur, med de tre grundlæggende værdier for Ekstern Salg den dag i dag – Tillid, Udvikling & Relationer. 
Med kvalitet og troværdighed for øje, baner Ekstern Salg vejen til flere kunder og mere salg. Vores egen vækstrejse er godt i gang.

Tre grundlæggende kerneværdier

HOS EKSTERN SALG

 

 

SOM DU BØR KENDE – SÅLEDES AT ET SAMARBEJDE MED OS BLIVER DEN BEDSTE OPLEVELSE FOR BEGGE PARTER

 

 

TILLID

TILLID

UDVIKLING

UDVIKLING

ReLATIONER

ReLATIONER

Hvorfor?

Vi mener at Tillid, Udvikling & Relationer er kerneværdier for os i Ekstern Salg. Vi ville ikke kunne have et samarbejde uden tillid til hinanden – Derfor er tillid en stor del af vores arbejdsgang. Hos os er der ikke noget hierarki eller behov for at have en ‘Project manager’ ind over. De enkelte salgs- & kommunikationskonsulenter har forskellige kampagner og kunder de varetager selv. Derudover sparrer vi dagligt med hinanden, for at hjælpe hinanden som et team. Ligesom med sportshold, så tror vi på at man arbejder bedst som et samlet hold, hvor vi løfter hinanden.

Vi ville ikke kunne være der uden, at have de bedste værktøjer at arbejde med. Derfor er vi på forkant med de bedste teknologiske værktøjer, som vi også er med til dagligt at optimere på. Vi er opmærksomme på, at vi lever i en digital tidsalder, der konstant er i udvikling, og vi selv skal gøre vores for at følge med. Vi stræber på at blive bedre og bedre på alle parametre, ved at bruge de rigtige værktøjer og arbejde med de rigtige data. Inden for de seneste 11 måneder har vi optimeret vores drift med hele 16%. Det lyder måske ikke af meget, men vi vil gerne bevare den tid, det nu tager at få skabt de gode kunderelationer.

Vi ville ikke være der hvor vi er den dag i dag – uden at have de bedste medarbejdere & kunder. Vi er stolte af at kunne skabe gode relationer både internt i virksomheden og eksternt. Med de gode relationer udvider vi også vores netværk samt kundernes netværk.
Vi vil meget gerne bevare vores gode kunderelationer og samarbejde, og det bekræfter kun at det arbejde vi lægger i det er en succes.  

0
Bookings for vores kunder i 2024 til dags dato
0 %
Optimeret i drfiten på 11 måneder
0 %
Hitrate (vores gennemsnitlige mødeprocent)

Vi TILBYDER

Udover ønsket om at være din strategiske partner i vækst, så er vores tilgang baseret på Tillid, Udvikling & Relationer.

Vi booker møder med beslutningstagerne i mellemstore og store virksomheder I Danmark, så du er sikret et kundemøde med relevans. – alt er designet til at skabe meningsfyldte relationer mellem virksomhed og deres målgruppe.


Telemarketing:

Mødebooking: Sammen udarbejder vi et manuskript, som afprøves med det samme, mens du hører på. Derefter tilrettelægger vi det sammen.
Leadgenerering: Vi hjælper dig med at skabe og få flere leads.
Kundeservice: Vi hjælper gerne med at aflaste din telefon med Inbound kundeservice og support.
Fundraising: Vi hjælper med glæde til med fundraising projekter, dog er vores fokus på at hjælpe sportsklubber.
Udvikling:

Kampagneplanlægning: Vi planlægger sammen i fællesskab, hvordan kampagnen skal foregå og udføres. 
Koncepttestning: Ved at starte med vores testkampagne, tester vi koncepterne af og justerer løbende på vores data til gavn for kunden.
Markedsanalyse: Vi udarbejder dem, hvis der er et ønske og behov for det
Sparring:

Telemarketingstrategi: Vi tilrettelægger det i fællesskab med dig.
Kommunikation i kundeservice: Vi er altid parate til at have en dialog, så vi sikrer kundetilfredshed/kundeloyalitet.
Kundefokuseret sælgeradfærd: Sparring og kontaktes/kommunikeres ud fra personlighedstyper

TESTKAMPAGNE

Vi starter som regel med at køre en testkampagne. På den måde kan vi teste samarbejdet, både for jer og for os, for at se om det fungerer. Vi ser under testkampagnen hvilke resultater vi kan skabe for jeres virksomhed. Efter testkampagnen evaluerer vi samarbejdet, og diskuterer om en efterfølgende samarbejdsprocedure, prisstruktur og evt. optimeringer. Vi fokuserer på kvalitet og relationer, så I kan få den højest mulige ROI af vores samarbejde.

Budskabet om jeres unikke produkt skræddersyes til den specifikke målgruppe. Opsætning af målgruppe efter jeres kriterier.

Fast tilknyttet Salgs- & Kommunikationskonsulent(er). Briefing af kampagnens performance. Eventuelle anbefalinger til performance optimering af din kampagne.

 

Kampagneopsætning: Fælles fastsættelse af mødekriterier. Skræddersyet manuskript. Emner efter jeres kriterier – dog kommer vi med vores input, og sammen finder vi ud af det.

OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL

Har du svært ved at få nye kundemøder? Eller har du ikke tid og lyst til selv at håndtere denne proces? Det kunne også være at du mangler flere leads? Det kunne eventuelt bedre betale sig for dig, at din medarbejder eller sælgers tid (ift. deres timeløn) benyttes til at fokusere på dine kunder, fremfor at de skal bruge tid og en masse kræfter på at anskaffe nye kunder.  Hvis du ønsker dig en skalérbar løsning på denne udfordring, så er en mødebookingaftale med os en god idé. Vi er sikre på at vi kan løfte opgaven for dig og din virksomhed. Vores løsninger og aftaler er fleksible, da det afgørende for os er, at de passer til vores kunders behov.

Vores løsninger er fleksible og skræddersyes til dine behov, da vi først og fremmest gerne vil sikre at samarbejdet fungerer, og at I er tilfredse med vores indsats og resultater. Vi kører som udgangspunkt testkampagner til at starte med, for at sikre os at samarbejdet fungerer for begge parter. Efter testkampagnen evaluerer vi samarbejdet, og diskuterer om  en efterfølgende samarbejdsprocedure, prisstruktur og evt. optimeringer. Vi fokuserer på kvalitet og de gode relationer, så I kan få den højest mulige ROI af vores samarbejde. Fordelen her for dig er, at du kan se, om du føler, at det er det rigtige valg for dig og din virksomhed (ellers har du altid mulighed for at fortryde og trække dig fra samarbejdet) Vi regner med at testkampagnen vil være starten på et frugtbart og vedvarende samarbejde med dig og din virksomhed.

Du bestemmer sådan set helt selv, om du ønsker at vi booker fysiske møder eller online møder til dig. Der er også mulighed for, at vi kan tilbyde den potentielle kunde, at de kan vælge i mellem begge muligheder.

Vi booker ikke kaffemøder – det er spild af både din og vores tid. Med et møde fra Ekstern Salg besøger du en mulig kunde, der gerne vil vide, hvad du kan tilbyde, eller har et problem, som du kan hjælpe med. Interessen for dit produkt er skabt, og derfor er møderne, som vi booker relevante for dig og din virksomhed. Sidste step er, at du sørger for, at få landet en aftale med kunden/kunderne fra vores bookede møder.

Vi er IKKE “et ungt og dynamisk” team, men voksne mennesker med masser af livs- og erhvervserfaring. Vi er alle veluddannede voksne mennesker, som med fordel gør brug af vores viden, og kompetencer i  vores arbejde hos Ekstern Salg.
Vi sørger derudover kun at påtage os opgaver/projekter, som vi ved, at vi kan løfte. Du er som kunde  forsikret i, at vi ikke arbejder videre med noget, vi ikke kan se meningen i eller hvis vi kan se at opgaven ikke bliver løftet. Vi er på ingen måde båret af provisionskultur, hvilket vil sige, at vi sparrer dagligt med hinanden og vi løfter hinanden som et team. Det giver vores medarbejdere ro i maven uden at stresse, så de kan præstere endnu bedre.. Vi forstår hvor meget arbejde, du efterfølgende skal lægge i afholdelsen af de nye møder. Vi sætter os 100% ind i dine kriterier, så du trygt kan overlade opgaven til os.

Som udgangspunkt gider vi ikke være vores egen konkurrent, når vi ringer ud. Derfor er vi heller ikke interesseret i, at ringe til samme målgruppe med samme løsning. Kontakt os, så tager vi en snak og finder ud af, om der er plads til dig.

Ringelister er en investering. Jo bedre de er, og jo mere tid du bruger på dem – jo bedre bliver resultatet. Vi kan hjælpe dig med denne del, men du slipper ikke for, at skulle gennemgå dem og sikre at listen er korrekt. Vi opdaterer den løbende (dagligt), hvis der er nogle emner, eller andet der ikke fungerer, kontakter vi dig selvfølgelig.